Fitness - Sanatate - Energie

Fitness - Sanatate - Energie

luni, 29 februarie 2016

Sport si performanta - Anja Schneiderheinze


Anja Schneiderheinze – Campioana la bob 

"In sportul nostru, viteza si rezistenta sunt necesare, fiecare secunda in cadrul unui concurs cu bob-ul conteaza. Prin produsele FitLine eu mi-am consolidat sistemul imunitar si am experimentat simultan o regenerare mai rapida. 

Ultimele mele realizari sportive mai importante:

  • 2014 Jocurile de iarna de la Soci locul 10, Campionatul European locul 8, Cupa Mondiala locul 6.
  • 2013 Cupa Mondiala locul 3, Rezultatul general locul 4, Campionatul mondial locul 5, Campionatul European locul 2.
  • 2012 Cupa Mondiala pe locul 2, Campionatul European locul 4, Campionatul Mondial pe locul 8.
  • 2011 Cupa Mondiala Igls locul 2.
  • 2010 castigator general la Cupa Europei.
Consultantii mei FitLine pe echipe sunt Induna Reinhardt si Marian Thoms.
Am folosit cu regularitate produse FitLine din august 2006



Pentru a avea acces la produsele din Gama Fitline contacteaza un Distribuitor PM-International.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu