Fitness - Sanatate - Energie

Fitness - Sanatate - Energie

sâmbătă, 5 martie 2016

Box: Raja Amasheh isi apara Titlul de Campion WBC Silver




Raja Amasheh si-a aparat cu succes mentinerea titlului de Campion Silver WBC in Rosarito, Mexic.

Ea a castigat puncte pretioase impotriva experimentat american Eileen Olszewski. 

In prima runda, Olszewski a punctat  unele lovituri, dar Amasheh nu a fost impresionata si a invins in final.

”Sunt foarte recunoscatoare pentru ca am fost lasata sa testez produsele FitLine.  Intotdeauna  am fost sceptica in legatura cu utilizarea suplimentelor alimentare, dar trebuie sa recunosc ca mi-am schimbat parerea. 

Am folosit produsele FitLine mai intai in timpul sesiunilor de antrenament dur si inainte de competitii si amestecul de Activize cu Basics dimineata ca ” bautura de trezire” si Restorate seara pentru  reducerea inflamatiilor musculare.

Nu m-am mai simtit epuizata, iar faza de regenerare a fost cu adevarat de clasa mondiala. Pot sa ma trezesc dimineata si imediat sa incep o noua sesiune de training si totul sa fie in regula.

Bautura fitness consumata intre si dupa sesiuni a facut cu siguranta o diferenta semnificativa. Pur si simplu stiu ca pot sa ma trezesc dimineata fara vreo durere musculara si fara probleme de dopaj de nici un fel ”

Ultimele mele realizari sportive cele mai mari:

  • 2014 Categoria Super muscă WBC Silver si  World Federation Box

  • 2013 World Boxing Federation, femeie, categoria musca

  • 2012 Intercontinental World Boxing Federation Female Flyweight Title 


Consultantul de Echipa FitLine este Dirk Theobald 

Am folosit cu regularitate produse FitLine din mai 2012:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu