Fitness - Sanatate - Energie

Fitness - Sanatate - Energie

duminică, 6 martie 2016

Sport si Performanta - Elisabeth Schicho



" Schi-ul este un sport de anduranta si o perioada necesara pentru recuperare este intotdeauna importanta.

Am fost constienta de produsele FitLine din anul 2014, dupa ce mi-au fost recomandate.

Produsele mi-au intarit sistemul imunitar, mi-au oferit energie rapid pentru a ma mentine intr-o forma buna si pentru a da tot ceea ce este mai bun in acest sport " Elisabeth Schicho

ULTIMELE MELE REALIZARI SPORTIVE MARI:

  •  In 2014 Campion Mondial U23 Sprint, medalia de bronz la Campionatul Mondial U23 10 km clasic, Medalia de argint la Campionatul germand e Sprint, medalia de bronz ;a 5km Clasic
  •  In 2013 Campionatul German de Sprint si Skiathlon 10km
  •  In 2012 Medalia de bronz la Campionatul German de Sprint si 10 km Skiathlon

Consultantul meu din Echipa FitLine este Lisa Bartels

Utilizez cu regularitate Suplimentii Nutritionali FitLine :

 



Pentru a avea acces la produsele din Gama Fitline contacteaza un Distribuitor PM-International AICI.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu