Fitness - Sanatate - Energie

Fitness - Sanatate - Energie

duminică, 6 martie 2016

Sport si performanta - Bruno Spengler Motor sports






Bruno Spengler - DTM (German Touring Car Masters

“Sunt foarte incatat de FitLine, pentru ca ofera o varietate de produse si de aceea am inceput sa folosesc produsele FitLine in urma cu cativa ani. Power Cocktail-ul dupa parerea mea este una dintre cele mai bune solutii de acolo.
Obisnuiesc sa consum propriul meu cocktail personalizat in fiecare dimineata, alcatuit din Q10 Plus si Omega 3 si imi incep astfel ziua intr-un mod optim.
Portiile sunt perfect dozate si pot lua cu mine acesti suplimenti portionati oriunde ma duc.
Imi place sa mananc, de aceea am nevoie de un supliment de fructe ca gustare intre sesiunile epuizante de antrenament, pentru a-mi suplimenta energia si pentru a ma bucura de gustul lor minunat.
De cand iau produsele FitLine, pot sa ma antrenez pe perioade mai mari de timp, iar sistemul meu imunitar este semnificativ imbunatatit”

ULTIMELE REALIZARI SPORTIVE MARI SUNT:
  • 2015 DTM locul 11, cu BMW M3 Echipa Schnitzer
  • 2014 DTM locul 3 cu BMW M3 Echipa Schnitzer
  • 2013 Campion DTM cu BMW M3 echipei Schnitzer
  • 2012 DTM locul 3 cu AMG Mercedes C-class si echipa castigatoare
  • 2011 locul 3 cu AMG Mercedes C-class si echipa castigatoare



Consultantii mei FitLine pe echipe sunt Gunther Beck și Hans-Juergen Mattheis.
Folosesc cu regularitate produsele FitLine din 2007, in mod frecvent consum:


Pentru a avea acces la produsele din Gama Fitline contacteaza AICI un Distribuitor PM-International Romania.

.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu