Fitness - Sanatate - Energie

Fitness - Sanatate - Energie

vineri, 4 martie 2016

Elisabeth Brandau Cycling/Mountainbike - Sport si Performanta







Cycling/Mountainbike: Elisabeth Brandau incepe cu succes noul sezon


 Elisabeth Brandau a castigat primele sale puncte penru cupa mondiala in sezonul mountainbike la Salamina, dupa doua curse weekend-ul trecut.

Campioana germana in 2016 la Cyclo Cross, a devenit mama in urma cu un an, castigand cursa impotriva rusoaicei Ekateryna Anoshina pe 02/06 dupa 01:36:13 ore si pe 02/07 dupa 01:33:03 ore. 


Elisabeth Brandau utilizeaza produse FitLine de  trei ani: " Acestea mi-au sustinut rapid sistemul imunitar, m-au ajutat sa ma mentin in forma. Ca rezultat am fost pregatita pentru concursurile consecutive, fara a simti nevoia sa-mi iau pauze de odihna ”


“Am aflat de produsele FitLine accidental si am incercat cele trei produse de baza. Chiar si colegii din echipa mea sunt acum entuziati de produse”




Ultimele mele realizari sportive mai mari:

  • In 2013 Locul 1 la Tälercup, Locul 7 la German Masters Sprint (EBE-MTB Racing Team)

  • In 2012 Ciclism Extrem German Masters,  Sprint Mountain Master Bike (MTB - profesional pentru notebooksbilliger.de), Locul 6 la WM Extre

  • In 2011 German Masters Ciclism Extrem , Locul 1 la  Münsingen Premier League, Locul 2 la German Master XCO

Consultantul meu FitLine de Echipa este Christine Schrage

Am folosit cu regularitate produse FitLine din mai 2012:


Pentru a avea acces la produsele din Gama Fitline contacteaza un Distribuitor PM-International.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu