Fitness - Sanatate - Energie

Fitness - Sanatate - Energie

duminică, 6 martie 2016

FitLine Joint-Health



Agilitatea articulatiilor este cerinta de baza pentru mobilitatea si calitatea vietii noastre. Articulatiile sanatoase si cartilajele necesita substante nutritive speciale pentru aprovizionarea si functionarea optima.
  • Contine substante vitale importante pentru articulatiile noastre, pentru sinoviala si cartilaj intr-o combinatie speciala.
  • Contine Vitamina C, pentru elasticitatea cartilajului si a articulatiilor.
  • Contine pudra naturala de alge (alge brune),  pentru mentinerea oaselor si a tesuturilor.
  • Contine aroma pe baza de plante ayurvedice sub forma lichida,  pentru o mai buna absorbtie
  •  NTC: Asimilarea nutrientilor maxima, fara emulsionanti.

EXPERIENTE:
“De cand am inceput sa iau FitLine Health Joint pot face sport in mod regulat. Sunt incantata ca pot sa combin in egala masura calaria cu practica mea de yoga de zi cu zi fara probleme. Pot doar sa-l recomand.” Rita P.
A fost norocul meu ca am folosit FitLine Joint-Health. Rezultatul a fost ca ma simt mult mai supla in timp ce alerg. Sunt absolut incantata. Mi-am redat calitatea vietii” Daniela A.


INGREDIENTE:
Zinc                                    1,5mg
Cupru                                  150mg
Vitamina C                          60mg
Glucozaminsulfat                500mg
Condroitinsulfat                  267mg
PREPARARE:

Se dizolva o lingurita (3g) in 200 de ml de apa sau in 200 de ml de bautura rece la alegere.
RECOMANDARE:
O portie pe zi
Art.Nr : 0709011 Conținut: 270 g (90 portii)


Pentru a avea acces la produsele din Gama Fitline contacteaza AICI un Distribuitor PM-International.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu